BECHEROVKA PREDSTAVUJE V NOVÝCH SPOTOCH „ŽIVOTNÝCH PROFESIONÁLOV“

Úspech nie je len o práci. Berme na plný úväzok aj sám život. Práve na tento odkaz stavila ikonická značka Becherovka v nových spotoch, ktoré sa v televízii objavujú od začiatku novembra.

Kreatívci v novej kampani predstavujú „životných profesionálov“ – pozorovateľov oblohy, koordinátorov prípitkov či špecialistov na táboráky. „Nová kampaň nám chce pripomenúť, že spokojný život spočíva v tom správnom mixe. Je dôležité si ho namiešať tak, aby sme vybalansovali prácu a voľný čas a mohli sa viac tešiť z maličkostí,“ približuje kampaň Veronika Lisová, brand manažérka značky Becherovka.

Aktuálna situácia ešte viac zdôraznila posolstvo kampane. Vysnívaná dovolenka, trávenie času s priateľmi či spoločné oslavy ešte nikdy neboli tak vzdialené, preto je dobré nachádzať radosť v každodenných chvíľach, ktoré nám život dáva.

Tak, ako je Becherovka dokonale vyváženým mixom starostlivo vybraných bylín a korenín, aj život by mal byť tým správnym mixom rôznych zážitkov. Aj zdanlivé drobnosti ho dokážu spestriť. Spokojnosť totiž nezávisí len od úspechu v práci. Je o vyvážení povinností a radosti zo života, ktorú vie vyvolať aj obyčajné pozorovanie oblohy či  chvíle pohody s rodinou. Aj preto reklama mieri na mladšiu cieľovú skupinu ľudí, ktorým chceme ukázať, že je dobré nielen tvrdo pracovať, ale zároveň aj naplno relaxovať a vychutnávať si život.

„Ako hovoria samotné spoty, na plný úväzok totiž treba brať nie len prácu, ale aj sám život. A ten by mal byť tak skvele namiešaný, ako drink s nezameniteľnou chuťou, ktorý si vychutnávajú už celé generácie,“ dodáva Veronika Lisová.

Nové spoty si môžete pozrieť tu.

 

Pre vstup na túto stránku musíte mať minimálne 18 rokov

V našej spoločnosti dbáme na zodpovedný prístup ku konzumácii alkoholu - viac na www.pisrozumom.sk, a preto používateľmi našich stránok môžu byť len osoby staršie ako 18 rokov.

Prosíme uveďte Váš VEK, ďakujeme.