Čím viac vášne, tým viac radosti

Na Slovensku prémiovo uvedeným televíznym spotom odštartovala Becherovka začiatkom decembra svoju novú komunikačnú platformu #4everJan. Ústredný headline „Čím viac vášne, tým viac radosti“ má prostredníctvom autora legendárnej zelenej fľaše, Jana Bechera, osloviť najmä mladých ľudí.

Kampaň #4ever Jan cieli najmä na sebavedomých ľudí, ktorí však majú rešpekt k minulosti a k starým dobrým veciam, pretože samotná Becherovka Original je výsledkom vášne človeka, ktorý je dnešným mladým ľuďom vlastne veľmi podobný a môže byť pre nich aj dnes, po viac ako 200 rokoch, inšpiráciou. Hlavný koncept sa preto zameriava na autora ikonickej fľaša, Jana Bechera.

„Nový TV spot Becherovky je výsledkom úzkej spolupráce českého a slovenského tímu, k nemu je však pripravená aj komplexná komunikácia zameriavajúca sa na celkové zvýšenie povedomia o značke na slovenskom trhu v nasledujúcom roku,“ dopĺňa Zuzana Benková, brand manažérka Becherovky pre Slovensko. Kampaň bude dlhodobá a prvok vášne a nadšenia bude aj naďalej pre spotrebiteľov jej ústredným odkazom. Primárne sa bude zameriavať na online komunikáciu na sociálnych sieťach a promo aktivity v kaviarňach, baroch a reštauráciách, zároveň však pobeží aj podpora v médiách, obchodoch a predajniach.

Príbeh TV spotu sa odohráva v alchymistickom laboratóriu mladého Jana Bechera, ktorého múza mu pomôže navrhnúť dnes už legendárnu zelenú fľašu Becherovky. Samotné natáčanie prebiehalo vo verejnosti neprístupnej oranžérii francúzskeho parku na zámku Dobříš v Českej republike. Nový spot bude bežať na Slovensku v TV Markíza Group, aj JOJ Group počas celého decembra, v novom roku aj vo februári a marci.

Pozrite si nový spot Becherovky Original na https://youtu.be/75qDlOR0UG4